Vis de copil - de Alexandru Florentin (concurs 1 iunie)

Vis de copil

Intr-o noapte am visat
Ca o zana m-a-ntrebat :
-          Ce vrei tu in asta lume,
Faima, cinste sau avere ?
Sau poate vei vrea putere ?
-          Nu stiu, sunt prea mic acum
-          Sensuri noi sa imi asum…
-          Dar as vrea, caci mi se pare
-          Ca cinstea e cea mai tare,
-           Om cinstit s-ajung si bun !
-          Dar cu faima, cum ramane ?
Nu te-ncanta s-ai un nume ?
Peste mari si peste tari
Numele sa-ti mearga-n zari ?...
Visul ar fi continuat
Dar mamica m-a sculat…
Am ramas cu-acea-ntrebare
Sa fiu cinstit cand voi fi mare ?!

Alexandru Florentin, clasa a V-a,

Scoala Gimnaziala, sat Varnita, comuna Sirna, judetul Prahova

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

VIZITAŢI ŞI CUMPĂRAŢI MEKI - EDUCAŢIE ÎN BENZI DESENATE

Pozitie in top:

Despre mine

Fotografia mea
O femeie puternica,fericita si indragostita de viata, de frumos, de familie... Un suflet mare si zambet larg...

Totalul afișărilor de pagină