Minune in prima zi de vara - de Alexandru Stefan (concurs 1 iunie)

Minune-n prima zi de vara

In vitrina unui magazin, zeci de jucarii luceau in razele soarelui fierbinte. Intr-un colt, o jucarioara-buburuza, statea suparata.
-   Nimeni nu ma vrea!...  spuse buburuza ca pentru sine. Oare e ceva in neregula cu mine ? Sunt cea mai batrana buburuza-jucarie din vitrina.
Chiar atunci, un copilas se opri in fata magazinului, analizand jucariile aliniate, care-si asteptau randul sa fie iubite de un copil anume. Buburuza se hotari sa-i vorbeasca baiatului.  Sfioasa, il striga :
-   Baiat cu chip luminos ! Pe mine sa ma iei, pentru ca sunt o jucarie fermecata !
Baiatul se uita in jur, crezand ca cineva face o gluma. Nu avea chef de farse… Dar auzi din nou acelasi glas…
-   Aici, aici, chiar in fata ta! Sunt jucaria-buburuza !
Baiatul privi buburuza decolorata si prafuita, dupa care mormai :
-   Cred c-am stat prea mult in soare… Sau poate visez…
-    Nu visezi! Eu iti vorbesc, pentru ca sunt fermecata. In fiecare an, Zana Verii ofera privilegiul unei jucarii sa-i vorbeasca unui copil cu suflet senin, chiar in prima zi de vara. De Ziua Copilului. Anul acesta eu am fost aleasa.
-   Doamne ! Eu asa ceva nici c-am auzit sa se intample in realitate. Doar in povesti. Si care este numele tau, minune ?
-   Rostul nostru e sa inseninam primaverile vietii. Sa bucuram inimile de copii. Nu sa stam in vitrina.
-   Cum ziceai ca te cheama ?
-   Buburuza Mia.
-   Bine, atunci o sa-ti spun Buburuza Mea. De 1 Iunie am parte de-o minune !


Alexandru Stefan,

 clasa a II-a, Scoala Gimnaziala, sat Tariceni, comuna Sirna, judetul Prahova

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

VIZITAŢI ŞI CUMPĂRAŢI MEKI - EDUCAŢIE ÎN BENZI DESENATE

Pozitie in top:

Despre mine

Fotografia mea
O femeie puternica,fericita si indragostita de viata, de frumos, de familie... Un suflet mare si zambet larg...

Totalul afișărilor de pagină