Viaţa la ţară


La Troianu

De fiecare data cand merg la Troianu simt ca ma introc de unde am plecat. In acest sat au copilarit si strabunicii mei. Bunica mi-a povestit multe despre ei. Si ea si-a petrecut copilaria aici, in sat.
Troianul este un loc minuntat in care canta pasarile, soarele te mangaie cu razele lui calde, in fiecare dimineata, florile multicolore isi desfac petalele de de roua.
Aici oamenii au multe animale ca la Zoo: capre, vaci, magari, oi, cai, gaini, rate, gaste, pui, pisici si caini. Si eu am gaini in curte: un cocos pitic pe care il cheama Cioc si este foarte rau. Mai am patru gaini mari: Rosioara, Creasta, Margeluta si Coada de Matura. Vedeta casei este Coco. O gaina pititca care are doi pui pe Agata si pe Agnes. De la matusa mea am un pui pitic, Felix.
In mare parte satul aceste este locul perfect. Aici natura este la ea acasa. La tara natura ii ajuta pe oameni sa traiasca. Cu iarba de pe camp oamenii isi hranesc magarii, caii, oile, caprele si vacile. Cu grau si porumb isi hranesc gainile, ratele si gastele. Dar din porumb se face malaiul pentru mamaliga si din grau, faina pentru paine. De aceea oamenii de la tara pretuiesc natura, nu ca cei de la oras.
Troianu este satul pe care il iubesc.


Demian-Popescu Ana
Scoala nr. 114, clasa a 3-a A, Bucuresti

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

VIZITAŢI ŞI CUMPĂRAŢI MEKI - EDUCAŢIE ÎN BENZI DESENATE

Pozitie in top:

Despre mine

Fotografia mea
O femeie puternica,fericita si indragostita de viata, de frumos, de familie... Un suflet mare si zambet larg...

Totalul afișărilor de pagină