A doua concurenta - Angela Iordan (MULTUMEEEESC!)

CIFRA NOROCOASA

 
Sa fac versuri pe o tema,
Sau sa povestesc putin,
Nu-i usor.Sunt in dilema...
O pagina? E un chin...
 
Am versificat candva,
De un Martie-Martisor,
Pentru draga,mama mea
Dar acum(a) nu am spor.
 
Povestesc usor pe blog
Despre Sofi,despre toate,
Dar de cifra cu noroc,
Acum mi-este peste poate.
 
Totusi, fac o incercare.
Spun acum, zambind voioasa,
Contrazisa de oricare:
DOI-E CIFRA NOROCOASA

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

copilarim spunea...

Angi ce-mi place cum te-ai jucat cu rimele si ce coincidenta - lucrarea cu numarul 2:D - eu nu te contrazic, clar e numarul tau norocos:D
Bafta!!

Adriana Alexandru spunea...

Vai ce-mi place poezia ta Angi, felicitari pentru inspiratie, ESTI TARE!!! :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

VIZITAŢI ŞI CUMPĂRAŢI MEKI - EDUCAŢIE ÎN BENZI DESENATE

Pozitie in top:

Despre mine

Fotografia mea
O femeie puternica,fericita si indragostita de viata, de frumos, de familie... Un suflet mare si zambet larg...

Totalul afișărilor de pagină