Doi baietei talentati, castigatori intarziati

Rares, este frumos.... si talentat de asemenea (am vazut poze pe blogul mamei). Nu stiu foarte multe despre el, dar stiu ca m-a fermecat regina Clarion, realizata din acuarele, folosind o tehnica speciala, cea a punctelor.


Dante este un artist desavrasit. M-a cucerit de cum am citit despre el cateva cuvinte, in momentul in care i-am scris o poveste personalizata. Este un baietel pasionat de arta si lectura. Desenul reprezinta un dinozaur cu gheare.

FELICITARI DRAGII MEI, SI LA CAT MAI MULTE PREMII! SUNTETI TALENTATI!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

Copiisimamici spunea...

Multumim din tot sufletul pentru cuvintele frumoase si pentru generozitatea cu care ai intampinat desenele micutilor nostri! Cu mare drag,
Maria, mamica lui Rares Matei

DoarEu spunea...

Cu mare, mare drag!
Cartile sunt in plicuri, azi vor lua drumul spre sufletele micutilor.

Sa va traiasca, sa va bucure, sa aiba soarta buna.

Pe mine m-au cucerit! :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

VIZITAŢI ŞI CUMPĂRAŢI MEKI - EDUCAŢIE ÎN BENZI DESENATE

Pozitie in top:

Despre mine

Fotografia mea
O femeie puternica,fericita si indragostita de viata, de frumos, de familie... Un suflet mare si zambet larg...

Totalul afișărilor de pagină