Poveşti personalizate pentru copii

Dragi părinţi,

Ştiind că se apropie Ziua Internaţională a Copilului, am încercat să găsesc ceva special pentru ei. Mi-a trăsnit ideea de a scrie poveşti personalizate pentru copiii dvs. Îmi scrieţi ce pasiuni are copilul dvs., vârsta, iar eu scriu o poveste specială pentru el. Fiecare copil va avea propria poveste. Mă voi strădui ca şi prezentarea să fie într-o formă deosebită.

Poveşti personalizate puteţi comanda şi pentru copiii prietenilor, fini, nepoţi etc. la zilele lor onomastice.

Pentru uzura neuronilor mei, am hotărât ca preţul pentru o poveste să fie de 15 lei.

Este o propunere. Ce părere aveţi? Pentru comenzi, îmi puteţi scrie aici: claudia_groza@yahoo.com

Mulţumesc mult că îmi citiţi Poveştile Lizei.

Vă aştept cu drag!




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 comentarii:

Je ne rêve plus. spunea...

O lume minunata in care veti gasi numai... povesti frumoase:)
Pupici!

azia spunea...

Ai o idee trasnet si cred ca ar prinde la cei mici si chiar cei mari.
Poate ar fi bine sa iei legatura cu educ. de la grupele mari pentru ca tot e final de ciclu si la toamna cu inv. de la clasele I ptr. ca este un MARE inceput. Succes !

DoarEu spunea...

Multumesc din suflet.

As vrea sa incerc intai cu prieteni... Imi doresc sa fie ceva frumos! De-abia astept. Am trei cereri. :)

Imbratisari si ganduri curate!

Laurita mommy, wife, woman :) spunea...

super initiativa ta..am vazut mesajul tau deja pe 2 bloguri:)felicitari si, daca vrei cu mare drag pot face o mica postare si la mine.C al meu e mic....e la faza cu desene, dar mi-am notat:)
cele bune
laura

DoarEu spunea...

Multumesc din suflet! Sper sa fie bine...

Bucurii si spor in toate. :)

KaBea spunea...

Mult succes,e o idee tare faina si-ti doresc sa prinda.Nu sunt pescarita ,dar iti spun:fir intins cu mult noroc.

DoarEu spunea...

KaBea:

Multumesc din tot sufletul. Oamenii sunt reticenti la originalitate, din cate se pare... :)

Dar, nu ma dau invinsa cu una cu doua.

Imbratisari si bucurii si zambete!

Laurita mommy, wife, woman :) spunea...

am facut si eu o postare pe blog...mult succes cu ideea ta originala si frumoasa...multa bafta:)

DoarEu spunea...

@ Laurita:

Multumesc mult mult de tot.

KaBea spunea...

Am facut si eu o mica postare aici http://coltpestritkabea.blogspot.com/2011/05/2-in-1.html,sper sa-ti ajute.Bafta.

DoarEu spunea...

KaBea:

Multumesc mult. Orice anunt este binevenit. :)

Zambete si bucurii.

www.angajez.biz spunea...

Am pus si eu bannerul dvs. pe www.pahare-de-nunta.eu si www.angajez.biz. Sper sa va fie de folos. Succes!

DoarEu spunea...

www.anagajez.biz

Am vazut si va multumesc din suflet. va raman indatorata.

II voi face o poveste celui mic, daca imi lasati pe mail cateva pasiune, animale preferate, sau povesti. Stiu ca deja cunoaste literele. FELICITARI!

Laurita mommy, wife, woman :) spunea...

am readaugat si eu bannerul :)..am schimvat putin bloguletul...pupicei

DoarEu spunea...

Laurita, mommy. wife, woman:

Multumesc draga mea pentru sprijin, intelegere, sustinere.

Imbratisari si ganduri bune!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

VIZITAŢI ŞI CUMPĂRAŢI MEKI - EDUCAŢIE ÎN BENZI DESENATE

Pozitie in top:

Despre mine

Fotografia mea
O femeie puternica,fericita si indragostita de viata, de frumos, de familie... Un suflet mare si zambet larg...

Totalul afișărilor de pagină